VERZENDING

 

Uw bestelling kan je op adres van voorkeur laten leveren (thuis, werk, …) dit door onze leveringspartner GLS.

De bestellingen worden binnen de 2 tot 5 werkdagen geleverd.*

Momenteel leveren wij enkel binnen de EU.

 

* Zone 1, de levertermijnen van de andere zones kunt u terugvinden bij levertermijnen & tarieven

 

 

Levering via GLS

 

Om de best mogelijke verzendservice te bieden werken wij samen met GLS.

De leveringen worden aangeboden via GLS op werkdagen tussen 8 en 17u en u ontvangt op voorhand een e-mail met de voorziene leverdatum. 

Past deze dag u niet? Geen probleem, u kunt uw levering wijzigen via de internet-link in de verzendbevestiging die u per mail ontvangt. U kunt ook kiezen om uw pakketje in een GLS Parcelshop in uw buurt te laten leveren. Zodra het pakketje daar is toegekomen, ontvangt u een e-mail met bevestiging van levering.

 

Is uw pakketje geleverd in een GLS Parcelshop? Breng zeker een identiteitsbewijs mee om uw pakketje op te pikken. U krijgt hiervoor 10 dagen de tijd, daarna wordt het terug naar Blue Bay gestuurd. Wij zullen dan contact opnemen met u om de levering opnieuw te regelen, maar hier kunnen bijkomende leverkosten van toepassing zijn.

 

 

Levertermijnen & Tarieven

 

Wij doen onze best om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te leveren. De levertermijnen kunt u hieronder terugvinden. Wij bieden gratis verzending aan vanaf een bestelling boven de € 150,00 in België en in Zone 2. Voor andere bestellingen en bestellingen binnen Zone 3 & Zone 4 kunt u de tarieven hieronder terugvinden.


 

België

Zone 2

Zone 3

Zone 4

LEVERTERMIJNEN

 

TARIEVEN

2-5 werkdagen *

 

€ 4,75

3-5 werkdagen *

 

€ 8,00

3-5 werkdagen *

 

€ 30,00

3-7 werkdagen *

 

€ 35,00


* De levertermijnen gaan in de werkdag nadat u de bestelling heeft geplaatst en zijn ter indicatie. In drukke periodes kunnen deze levertermijnen een beetje afwijken.

 

!Opgelet: zaterdag, zondag en officiële feestdagen worden niet als werkdagen beschouwd.

Een levering geplaatst op vrijdag of tijdens het weekend wordt pas op maandag verwerkt.

 

België

 

Zone 2

Duitsland, Luxemburg & Nederland

 

Zone 3

Denemarken, Frankrijk & Oostenrijk

 

Zone 4

Bulgarije, Cyprus, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Monaco, Noorwegen, Oekraïne, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Zweden & Zwitserland

 

 

 

Volg uw bestelling

 

Vanaf het ogenblik dat uw bestelling bij ons klaar is en wordt verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail in uw mailbox met daarin uw uniek GLS pakketnummer.

Met dit nummer kunt u steeds de actuele status van uw bestelling controleren op de GLS Track & Trace website https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking

 

 

Retours

 

Gedetailleerde info over de retours kunt u terugvinden op onze ‘Return Policy’ pagina.